söndag 6 april 2014

Påsk-korts-tävling 3

PÅSK-KORTS-TÄVLING 3

Ni har fram till midnatt i kväll att lämna in era bidrag för tävling nr 2
än finns det tid att vara med ni som inte varit med i första tävlingen. 

Det har kommit in fina fantasifulla bidrag så gå in och titta på länkat inlägg ovan får ni se dem!

Nu kommer tävling nr 3:




Det här kortet ska vara ett popp upp kort


givetvis med påskinspiration men valfria dekorationer bara man följer pupp upp temat.
Inspirationen hämtade jag från dottern som kom hem och sa, mamma titta vad jag gjorde i skolan, 
ett popp upp kort!

Så här kommer hennes inspirationskort till tävlingen:



Ni har fram till nästa söndag 2014-04-13 kl 23.59  på er att lämna in bidrag.


Här kommer mitt inspirationskort till tävlingen:

 Framsidan med den nya diesen från Memorybox som finns i butiken.

 Här är popp upp sidan

 Dekoration på den liggande delen. Diesen kommer från de nya fina Memorybox som finns inne i butiken nu

 Närbild på motiven digitala stämplar från Wee, Här har jag blandat Distress Markers pennorna och Derwent Inktense pennorna. Placerade två träd i akgrunden från Memorybox, det blev nästan som påskris.

Baksidan, här gick det lite fort såg när kortet väl var inne i datorn att jag inte signerat, men jag orkade inte ta om kortet så det får jag göra i efterhand.

Så här sitter mina "popp upper" fast


Lycka till!
/Nettan


INLÄMNADE BIDRAG:


Laila Gustafsson


ingbas

Jennie Almberg


Cecilia Alin


Zora

sista bidraget som kom in i går kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar